Välkommen till wordIt!

Tidigare har jag bara ryckt på axlarna när jag har hört om alla som bloggar.  Jag har flera kompisar som tjatar på mig och undrar varför jag inte bloggar. Vadå "bloggar"? Va fan e en blogg?
Sen läser jag i kvällstidningar om alla kändisar som "bloggar", och tänker att jag vill inte höra ordet blogg EN gång till! Jag är trött på alla som håller på och exponerar sig själva hela tiden och att allt numera ska göras på internet.
Men, folk kan väl ändra sig ... eller?
Nu sitter jag här själv, likt förbannat och BLOGGAR.
Herregud vad lättpåverkad man är, trodde inte att även jag skulle falla för detta.

Ok då, jag tänker ge det en chans i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hi hi precis samma sak med mig :) besök gärna min blogg om hundar.

2009-08-14 @ 13:32:16
URL: http://hundar.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0